KIM JESTEŚMY?
Cordia jest jedną z największych i najbardziej uznanych grup deweloperskich i inwestycyjnych na europejskim rynku nieruchomości mieszkaniowych. Nasza marka to synonim jakości w średnim i średnio-wysokim sektorze sprzedaży mieszkań w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii. Ponadto, realizujemy innowacyjne projekty w Hiszpanii.
W Polsce działamy od 2011 roku, realizując projekty mieszkaniowe w Krakowie, Warszawie, Trójmieście i Poznaniu. Zrealizowaliśmy m.in. osiedla Horyzont Praga, Zielone Bemowo i Fantazja w Warszawie, Supernova i Lotniczówka w Krakowie oraz Villa Jaśkowa Dolina w Gdańsku. Obecnie prowadzimy kilka inwestycji w największych miastach Polski – w tym Hi Mokotów w Warszawie, Haffnera Residence w Sopocie, Craft Zabłocie w Krakowie oraz kolejny etap projektu Modena w Poznaniu.
ZADANIA NA TYM STANOWISKU:
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura oraz dobry wizerunek firmy
- Obsługa połączeń telefonicznych
- Sporządzanie protokołów, umów, pism i metryk dokumentów
- Rejestracja korespondencji, dbanie o poprawny obieg dokumentacji i korespondencji oraz ich archiwizację
- Kontakt i współpraca z działem Finansów w zakresie rozliczeń faktur i wydatków służbowych Zarządu i Administracji
- Zbieranie, składanie i koordynacja zamówień na artykuły biurowe
- Wsparcie w zarządzaniu kalendarzem Zarządu, organizacja spotkań i podróży służbowych dla pracowników i Zarządu
- Wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń firmowych
- Wsparcie w prowadzeniu zestawień, aktualizacja danych w bazach i rejestrach administracyjnych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
NASZE WYMAGANIA
- Wysoka kultura osobista
- Znajomość narzędzi Microsoft
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Punktualność, odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych zadań
- Masz już doświadczenie na stanowisku asystenckim lub recepcyjnym (dodatkowy atut)
- Czujesz się pewnie w komunikacji w języku angielskim (min. B2)
- Działasz proaktywnie i lubisz usprawniać procesy
CO OFERUJEMY?
- Aktualnie poszukujemy osoby do naszego Zespołu Administracji, która wesprze nas w codziennych zadaniach i pomoże utrzymać sprawne funkcjonowanie zespołu podczas nieobecności jednej z naszych koleżanek. Oferujemy zatrudnienie w ramach umowy w celu zastępstwa – planowo do 31 maja 2027 roku. Co dalej? Zobaczymy – wiele zależy od sytuacji i możliwości w zespole 🙂
- Umowę o pracę na pełny etat
- Pracę stacjonarną w naszym biurze w Warszawie (biuro w Śródmieściu, tył Hali Koszyki)
- Pakiet benefitów, m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do lekcji językowych, wczasy pod gruszą, dodatkowe dwa dni urlopu wypoczynkowego, rabat na zakup mieszkania w Cordia.
WIĘCEJ O NAS:
- Raz w roku organizujemy wyjazd integracyjny dla całej organizacji – to okazja do spotkania się z zespołami z Krakowa, Poznania oraz Trójmiasta
- Dbamy o odpowiednią regenerację naszego zespołu – jeżeli wykorzystasz cały swój urlop wypoczynkowy w danym roku, w nagrodę w kolejnym przysługują Ci dwa dodatkowe dni wolne
- U nas nie ma problemu, żeby wziąć wolne w najbardziej popularnych terminach urlopowych – majówka, Boże Ciało, przedłużony sierpniowy weekend? Te dni oznaczamy jako wolne od biznesu 😊
- Regularnie dzielimy się wiedzą i rozwijamy się w ramach wewnętrznego programu szkoleniowego Akademia Cordia
- Troszczymy się o komunikację wewnątrz organizacji – spotykamy się online na Cordia Forum, gdzie omawiamy aktualności oraz najważniejsze kwestie dla naszej firmy oraz podsumowujemy kluczowe wieści i ciekawostki w Intranecie